Aktuální články

Na co myslet při výběru markýzy

Na co myslet při výběru markýzy

Jak vybrat zahradní nábytek a na co si dát pozor při údržbě?

Jak vybrat zahradní nábytek a na co si dát pozor při údržbě?

Na co si dát pozor při výběru dětského povlečení

Na co si dát pozor při výběru dětského povlečení

Stylové a pohodlné aneb ochranné brýle nemusí jen chránit

Stylové a pohodlné aneb ochranné brýle nemusí jen chránit

Hnojiva: jaké děláme chyby při jejich použití?

Hnojiva: jaké děláme chyby při jejich použití?

Elegantní a praktické řešení, jak propojit kuchyň s obývacím pokojem

Elegantní a praktické řešení, jak propojit kuchyň s obývacím pokojem

Na tyto fitness stroje by vám doma neměl sedat prach

Na tyto fitness stroje by vám doma neměl sedat prach

Jak si snadno a levně vyzdobit domov na Velikonoce?

Jak si snadno a levně vyzdobit domov na Velikonoce?

Související články

Související

Na tyto fitness stroje by vám doma neměl sedat prach

Na tomto světě je spousta líných lidí, ale většina z nás do této kategorie nespadá. Existuje také spousta důvodů, proč lidé necvičí, ale jednou z nejčastějších výzev je prostě udržení motivace cvičit. I když je v pořádku být flexibilní vůči sobě a svým cvičebním cílům, vytvoření si zdravých návyků, jako například, že se cvičení stane součástí vaší pravidelné rutiny, má významný dopad na vaše zdraví a pohodu. Motivace je to, co vás nastartuje. Zvyk je to, co vás nutí pokračovat.

A protože mnoho tělocvičen zůstává nadále zavřených nebo pracuje se sníženou kapacitou, vybavit svůj domácí prostor tím nejlepším vybavením pro domácí posilovny je snadné a pohodlné řešení.A nemusí to stát spoustu peněz.Také nepotřebujete spoustu místa. Zaměřte se na několik klíčových kousků, které jsou cenově dostupné, mají malou stopu a splňují vaše cvičební potřeby. Níže naleznete souhrn vybavení, které jsou ideální pro domácí posilovnu a opravdu by na ně neměl sedat prach

zdroj: archideaphoto/shutterstock.com

Běžecký pás

Někteří lidé by se mohli posmívat myšlence na koupi domácího běžeckého pásu („Proč prostě nechodit ven? Je to zdarma!“ Samolibě poznamenají, než se posadí zpět na pohovku). Pro mnoho lidí jsou však běžecké pásy dobrou volbou pro zahájení nové rutiny domácího cvičení, protože chůze je dobře snášena většinou lidí bez ohledu na úroveň zdatnosti a pro většinu zdravotních stavů. Jak se vyvíjí síla a vytrvalost, běžecký pás lze použít pro jogging a / nebo pro intervalový trénink. Běh i chůze jsou obecně prospěšné pro vaše zdraví, ale běžecký pás přináší i celou radu dalších výhod.

  • snížený dopad - jednou z velkých výhod běhu na běžeckém pásu je to, že snižuje dopad mnohem lépe než běh na ulici nebo na jiném venkovním povrchu.
  • uživatel může ovládat všechny aspekty cvičení: rychlost, sklon, období zahřívání, období ochlazování a výdaje na energii
  • více uživatelů může používat stejné zařízení bez úpravy struktury
  • běh na běžeckém pásu obecně spaluje kalorie rychleji než většina ostatních forem domácího cvičení

 

Použitím běžeckého pásu můžete snížit riziko srdečních chorob, cukrovky a zdravotních problémů souvisejících s klouby. Můžete zvýšit svou svalovou sílu a vytrvalost a můžete také zvýšit sílu svých kostí. Běžecké pásy jsou bezpečné, soukromé, pohodlné a také se opravdu snadno používají. Model, který zodpovídá vašim nárokům hledejte například zde: https://cestakbydleni.cz/bezecke-pasy/ .

zdroj: Ljupco Smokovski/shutterstock.com

Veslovací trenažér

Další skvělá volba pro celotělové kardio cvičení doma. Seznamte se s jediným posilovacím strojem, který vám poskytne celotělový silový i kondiční trénink a je šetrný k vašim kloubům. I když  na první pohled může vypadat zastrašující, ve skutečnosti je přátelštější k začátečníkům, než byste si mysleli - a poskytuje pekelné cvičení. 

Největší mylnou představou o veslování je, že jde o cvičení pouze na horní část těla. Převážnou část vašeho veslovacího záběru dělají nohy a jádro. Veslování je o asi 60 procent nohou, 30 procent jádra a 10 procent paží.Pojďme si rozebrat, co vlastně díky veslování získáte. Jaké jsou výhody používání trenažéru a proč byste jeden ve své domácí tělocvičně měli mít?

  • spálíte hodně kalorií. Protože veslařský trenažér nabízí kombinaci síly a kardio tréninku. Je to superefektivní způsob spalování kalorií. V závislosti na vaší tělesné hmotnosti a na tom, jak energicky veslujete, můžete na veslovacím trenažéru spálit 400 až 500 kalorií za hodinu.
  • zlepšíte svoji aerobní kondici. Veslování dokonce jen 15 minut je seriózním aerobním tréninkem. Pravidelné veslování vám pomůže zvýšit výdrž a vytrvalost a zároveň zlepšit celkové kardiovaskulární zdraví.
  • dopřejete si celotělové cvičení. S veslařským trenažérem si opravdu procvičíte celé tělo. Tento stroj zapojí 86 procent (!!) svalů ve vašem těle. (Během cvičení se hodně usmívejte a můžete zapojit 100?)
  • cvičíte s menším rizikem zranění. Je tu nižší riziko zranění na jde o cvičení s malým dopadem. Navíc, protože můžete pracovat s vysokou intenzitou, aniž byste své klouby tolik opotřebovali. Cvičení s vyšší intenzitou, jako je plyometrie a sprint, mohou být někdy pro tělo náročné, ale nástroje s nízkým dopadem, jako jsou veslovací trenažéry a jízdní kola, jsou pro tělo skvělé.
  • cvičení přátelské k začátečníkům. Výsledky rychle vidíte a cítíte, což je skvělé pro začátečníky. Abyste toho dosáhli, musíte to vydržet déle než jen pár minut. Návštěvníci tělocvičny mají tendenci vypadnout z trenažéru do pěti minut z důvodu nudy nebo rozpaků, což předchází těmto výsledkům. Vytrvejte 10 až 20 minut, abyste viděli zlepšení ve své formě a abyste pracovali dostatečně dlouho, aby se vám rozpumpovalo srdce.

zdroj: Juice Dash/shutterstock.com

Veslování poskytuje epické celotělové cvičení a přináší mnoho silných výhod pro srdce, plíce a celkové zdraví. Můžete také zvyšovat intenzitu, jak se zlepšujete, což znamená, že můžete trénink vždy ztěžovat. Někteří lidé si mohou myslet, že veslování je příliš snadné. Ale veslovací trenažéry jsou skvělé, protože si sami zvolíte, jak tvrdý  trénink chcete zvládnout. Můžete být výbušnější svými záběry nebo se můžete držet rychlé kadence (záběry za minutu).

Rotoped

Rotoped je dokonalým sportem pro svaly nohou, které tonizuje zatímco vy hubnete. Věděli jste ale, že cvičení na stacionárním kole má také mnoho skvělých výhod pro vaše tělo a vaše zdraví? Poskytuje pocit štěstí vylučováním velmi zvláštních hormonů, pomáhá nám cítit se více sebejistě, snižuje stres a úzkost, má antidepresivní účinky, snižuje riziko různých onemocnění a je extrémně účinný proti špatnému cholesterolu. I když jsou tyto pozitivní účinky cvičení často neznámé, jsou velmi silné! 

 

zdroj: Juice Flair/shutterstock.com

Cvičení na stacionárním kole je ideální pro tonizaci nohou, stehen a hýždí, ale také paží, břišních a zádových svalů. Vaše svaly pracují zejména při zvyšování odporu rotopedu. Nízká úroveň odporu je dobrá pro zahřátí a pro zlepšení vytrvalosti, ale ne pro získání svalové hmoty. Žádná bolest, žádný zisk. 

Použití rotopedu vám pomůže spálit hodně kalorií a je účinné při hubnutí. Měli byste vědět, že čím vyšší je intenzita cvičení, tím více kalorií spálíte. Čím vyšší je intenzita tréninku, tím obtížnější je dlouhodobě jezdit na kole ... Je na vás, abyste našli správnou rovnováhu. Můžete také například střídat dlouhé kardio cvičení s nízkou nebo střední intenzitou 1 až 2 krát týdně a vysoce intenzivní cvičení (HIIT) jednou týdně.

Změnit svůj životní styl tak, aby zahrnoval cvičení, není snadný úkol. Nejdůležitějším krokem je upravit svůj přístup. Když přemýšlíte o cvičení jako o povinnosti, nikdy vás k tomu nebude motivovat.Představivost je mocný nástroj, který můžete použít. Když je problémem motivace, je to vaše mysl, proti které stojíte, takže ji musíte přesvědčit, že opravdu existuje dobrý důvod cvičit. Jedna skvělá věc na cvičení je, že vám dává čas klidně přemýšlet o všech problémech, kterým čelíte. Využijte čas cvičení k řešení problémů. Budete ohromeni výsledky! Když o cvičení přemýšlíte jako o povinnosti, nikdy vás nebude motivovat. Místo toho ho berte jako odpočinek od stresujícího dne, jako odměnu pro tělo, které pro vás celý den tak tvrdě pracovalo a na konci dne si takouto premii zaslouží.

Zdroje informací:

Autor: InHaus.cz